8 (066) 877-06-70
Главная КОНТАКТИ Мапа сайту
Megadevelopment
ПРО КОМПАНІЮ ПОСЛУГИ ПРОЕКТИ
ОФІСНІ ЦЕНТРИ
м. КИЄВА
Ru Ua En
КОНТАКТИ
Megadevelopment
Головна сторінка > Послуги > Запуск бізнесу та управління об’єктом нерухомості

Запуск бізнесу та управління об’єктом нерухомості

Запуск бізнесу та управління об’єктом нерухомості.

На сьогоднішній день власники бізнес-центрів класу А та Б все більше прагнуть до підвищення якості послуг, що надаються компаніям-орендарям. Тому, все частіше для вирішення проблем, що виникають в процесі експлуатації та технічного обслуговування будівлі, власники залучають професійну управляючу компанію. Її роль заключається не лише в утриманні та експлуатації будівлі, але й у виконанні функцій, направлених на отримання максимального прибутку від об’єкту нерухомості, таких як організація пошуку нових орендарів, ведення договорів оренди, збір платежів, відслідковування розвитку ринку нерухомості.

Компанія Megedevelopment надає повний комплекс послуг з управління комерційною нерухомістю, що включає три основні напрямки:


Property management – оперативне управління об’єктом, робота з орендарями, їх відбір, вирішення з ними поточних питань.

Asset management – стратегічне довгострокове управління фінансовими потоками та активами об’єкта.

Facility management – технічне обслуговування об’єкта, управління нерухомістю, інженерною та соціальною інфраструктурою організації, простором будівлі.

ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ:

Управління експлуатацією та технічне супроводження:
• технічна експлуатація інженерних систем та приміщень будівлі, підтримання в робочому стані устаткування та технічних засобів підприємства: системи опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, телекомунікаційних систем, ліфтового господарства;
• обслуговування котельної, ТП, електричних систем, систем водопостачання та каналізації;
• обслуговування пожежної та охоронної сигналізації, систем відеоспостереження;
• проведення поточного ремонту інженерного устаткування;
• усунення аварійних ситуацій, поломок, виходів устаткування зі строю;
• управління переплануванням та ремонтними роботами у відповідності з потребами орендарів.

Передача об’єкта в оренду і взаємодія з орендарями:
• просування проекту: розробка маркетингової програми, проведення ефективної рекламної кампанії, PR;
• пошук та проведення переговорів з потенційними орендарями на предмет укладання договорів;
• організація переїздів;
• управління стосунками з орендарями та забезпечення постійного контакту з ними;
• контроль виконання різних видів робіт у відповідності із запитами орендарів.

Прибирання:
• прибирання приміщень та прилягаючих територій, включаючи паркінг;
• прибирання снігу та льоду в зимовий період;
• забезпечення усіма необхідними витратними матеріалами, інвентарем та устаткуванням для комплексного прибирання;
• миття фасадів та вікон;
• дезінсекція та дератизація;
• прибирання та вивіз сміття;
• садово-паркові роботи та благоустрій території.

Юридичне супроводження:
• розробка договорів оренди, узгодження умов договору оренди і доробка під кожного конкретного орендаря;
• підготовка додаткових угод, актів прийому-передачі приміщень та інших документів, що регулюють договірні стосунки з орендарями;
• підготовка пакету документів для державної реєстрації договорів оренди; взаємодія з реєструючи ми органами;
• розробка правил користування будівлею для орендарів;
• вирішення спорів з орендарями.

Фінансово-бухгалтерське супроводження:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії-власника;
• ведення бухгалтерської та податкової звітності та подання її в контролюючі органи у відповідності з діючим законодавством;
• ефективне розподілення прибутків та затрат, використаннях розроблених схем оптимізації оподаткування;
• виставлення рахунків для сплати орендних та інших платежів у відповідності з умовами договору оренди;
• підготовка пакету документів для орендарів: акти виконаних робіт, податкові накладні;
• облік споживання комунальних послуг (електроенергія, водопостачання);
• збір та контроль орендних та інших платежів.

Безпека об’єкта:
• організація роботи охоронних постів;
• обслуговування охоронної сигналізації та устаткування, що забезпечує відеоспостереження та контроль доступу;
• цілодобове реагування та ліквідація наслідків у випадку виникнення надзвичайних ситуацій.

Регулярна та доступна звітність:
• представлення компанії-власнику звітів про фактичні затрати, грошові потоки, прибутки та витрати, бухгалтерського балансу.

Структура УК:
• управляючий директор;
• відділ оренди;
• юридичний відділ;
• відділ будівництва та архітектури;
• господарчо-технічний відділ;
• фінансовий відділ.

Copyright © 2008